Informatii plata si livrare

  • Livrarea produselor se face prin curier Cargus, respectiv Bookurier (in Bucuresti/Ilfov) in 24/48 h de la primirea comenzii online, exceptand zilele de sarbatori si week-end, iar comenzile plasate in zilele de Vineri/Sambata si Duminica vor fi predate curierului in ziua de Luni. Se poate sa existe si intarzieri in livrarea coletelor dar nu mai mari de 3 zile lucratoare. 
  • Va rugam sa ne contactati la 0762 777 111 in cazul in care aveti intrebari. Va multumim pentru intelegere si va asiguram ca toate comenzile sunt tratate cu maxima seriozitate.  
  • Pentru fiecare comanda costul de transport este 19.90 lei daca selectati plata la livrare.
  • In cazul platii cu cardul, sau prin O.P. in contul nostru bancar. Transportul este 16.00 lei (OFERTA DOAR PENTRU LUNA MARTIE 2023) la plata prin O.P. in contul nostru de la Banca Comerciala Romana (BCR)
  • La comenzile peste 350 lei, transportul este gratuit in toata tara. Pentru localitatea Popesti Leordeni, Ilfov, comenzile pot fi ridicate de la sediu, sau pot fi livrate, fara costuri de transport, doar la plata online cu cardul sau prin plata in contul nostru bancar..
  • Plata se poate face ramburs la curier sau online prin MobilPay cu card debit/credit.

Cum Cumpar?

Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, pe site-ul parfumeyfel.ro sau prin telefon la numarul 0762 777 111, nefiind impusă în acest sens o comandă minimă.

Pentru a comanda un produs de pe site, după alegerea cu atenţie a acestuia se apasă butonul „ADAUGĂ ÎN COŞ”, iar ulterior se vor urmări paşii descrişi privind autentificarea / înregistrarea ca şi client.

După înregistrare, care va fi posibilă doar prin acceptarea Termenilor şi Condiţiilor – https://parfumeyfel.ro/termeni-conditii, se va vedea comanda finală, preţul total şi datele clientului pentru verificare, rubrică în care există posibilitatea pentru client de a adăuga şi meţiuni proprii cu privire la comandă.

După verificarea datelor mai sus menţionate se va apăsa butonul „Finalizaţi comanda”, iar din acel moment comanda se va considera ca fiind validă. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare sunt corecte, complete şi adecvate la data plasării comenzii.

Comanda se poate efectua şi telefonic, cu condiţia ca Utilizatorul/Clientul să fie asistat la telefon de un reprezentant al POVALINIO SRL. Termenii şi Condiţiile menţionate pe acest site se aplică şi în cazul acestor comenzi telefonice.

POVALINIO SRL poate denunţa automat comanda efectuată de către client, fără nicio obligaţie ulterioară a niciuneia dintre părţi, în următoarearele condiţii:

  Datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte,
  Activitatea Clientului pe site poate produce daune de orice natură societăţii sau partenerilor acesteia.

Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord ca POVALINIO SRL să îl contacteze, prin formele de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care societatea îşi derulează operaţiunile pe site.

În urma finalizării comenzii, clientul va recepţiona de la contact@parfumeyfel.ro un e-mail de confirmare a comenzii, ce va îndeplini condiţiile impuse de art. 3 şi art. 4 din OG nr. 130/2000, privind regimul juridic al contractelor la dinstanţă, referitoare la transmiterea informaţiilor catre client cu privire la următoarele: identitatea comerciantului, caracteristicile esenţiale ale produsului, preţul de vânzare cu amănuntul al produsului, modalitatea şi termenul de livrare şi de plată, dreptul de denunţare unilaterală a contractului, aşa cum este prevăzut de art. 7 din OG nr. 130/2000, perioada de valabilitate a ofertei, preţului, dacă este cazul.

Conform dispoziţiilor legale în vigoare, comanda finalizată şi confirmată de către ParfumEyfel.ro se consideră un contract încheiat între client şi POVALINIO SRL, ce trebuie executat de către ambele părţi.

Astfel, CONTRACTUL intră în vigoare la confirmarea comenzii de catre societate. POVALINIO SRL nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea şi regimul juridic al unui contract.

Pezenţii Termeni şi Condiţii au valoare de clauze ale contractului încheiat între părţi. La aceste clauze se adaugă următoarele menţiuni cu privire la:

Obiectul Contractului

Potrivit art. 1.657 şi art. 1.660 Cod Civil, obiectul contractului îl reprezintă bunul/produsul vândut, în schimbul căruia clientul va achita preţul stabilit pe site, acesta fiind unul serios şi determinat.

Obligaţiile părţilor

Prin prezentul contract POVALINIO SRL se obligă să livreze produsele şi serviciile comandate, iar clientul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.

Denunţarea unilaterală a contractului

Potrivit art. 7 din OG 130/2000, consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii produselor de către client, dacă au fost îndeplinite prevederile legale referitoare la transmiterea prin e-mail a informaţiilor referitoare la comanda efectuată.

În cazul în care POVALINIO SRL a omis să transmită clientului informaţiile mai sus menţionate, termenul pentru denunţarea unilaterala a contractului este de 90 de zile şi începe să curgă de la data primirii lor de catre consumator.

Dacă în perioada celor 90 de zile informaţiile referitoare la comandă sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterală a contractului începe să curgă din acel moment.

Modalitatea de plată

Plata produselor comandate de către client se va efectua integral în numerar, în lei, curierului care va face livrarea coletului sau prin procesatorul de plati mobilpay.

Modalitatea de plată

Plata produselor comandate de către client se va efectua integral în numerar, în lei, curierului care va face livrarea coletului, după verificarea acestuia de către Client, sau prin card bancar in contul stipulat pe factura emisa catre client conform comenzii ferme.

Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:
a. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe linkul „Cumpara acum!”
b. Introduceti datele dvs. personale.
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre ParfumEyfel.ro, nici de catre Netopia. Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, ParfumEyfel.ro si Netopia (Mobilpay) nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.

Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand „Pasul urmator”.

c. Introduceti datele despre credit/debit card:
Daca ati ales metoda de plata „Card credit/debit” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul „3-D Secure” elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele Netopia, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, „3-D Secure” este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul „3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

  1. Politica de securitate
    Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?
    Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de Netopia (Mobilpay). Riscurile asociate unei plati on-line sunt:

• Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – ParfulEyfel.ro si mobilpay garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi „Politica de confidentialitate mobilpay.ro” si „Politica de confidentialitate ParfumEyfel.ro” pentru mai multe informatii despre acest subiect.

• Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii, etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului „3-D Secure” aplicat de catre Mobilpay pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele Mobilpay, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul „3-D Secure”, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi „Verified by Visa” si „SecureCode” pentru detalii complete legate de sistemul „3-D Secure”.

Plata se va efecta în baza Facturii fiscale emise de către POVALINIO SRL în conformitate cu disp. art. 155 din Codulul Fiscal, ce va fi transmisă către client împreună cu produsele comandate la adresa de livrare.

Factura va cuprinde pretul produselor şi se va emite exclusiv în lei. Societatea POVALINIO SRL este platitoare de TVA, iar preturile afisate in cadrul acestui magazin online au TVA inclus.

Societatea se descarcă de riscurile şi responsabilităţile asociate produselor şi serviciilor comandate de către clienţi în momentul predării acestora către Client/reprezentant al acestuia.

Dreptul de proprietate asupra produselor şi serviciilor va fi transferat Clientului la momentul efectuării platii.

Livrarea produselor

Livrarea produselor comandate de către Client se va face prin intermediul unei societăţi de curierat rapid, doar pe teritoriul României. Societatea se angajează să contacteze şi să transmită către societatea de curierat, produsele comandate, în termen de 24/48 de ore de la momentul confirmării comenzii. POVALINIO SRL nu este răspunzătoare de termenul de livrare al produselor de către firma de curierat către client.

Societatea noastra va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor şi va asigura transmiterea acestora la Client în condiţii optime, însă POVALINIO SRL nu va răspunde de distrugerile, deteriorările, pierderile survenite pe timpul transportului până la destinatar, care cad în sarcina transportatorului.

Politica de returnare

Potrivit Legislaţiei în vigoare, returnarea produselor comandate este posibilă în termen de 14 zile lucătoare de la data recepţionării comenzii efectuate, fără perceperea de penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

Pentru a se returna un produs, este obligatoriu ca ParfumEyfel.ro să fie notificat de către Client în termen de 14 zile lucrătoare de la data de la recepţionarea produselor, telefonic la numarul de telefon: 0762 777 111 sau, sau pe adresa de e-mail contact@parfumeyfel.ro.

Coletul de retur va fi expediat la adresa de corespondenta din Ilfov, str. Oituz, nr. 80, ap. 2, Popesti Leordeni

Cheltuielile directe de returnare, precum şi reexpediere în cazul în care produsul va fi înlocuit sunt suportate de către Client.

Termeni si conditii „Informatii plata si livrare” actualizate la data de 07 DECEMBRIE 2022